Nie jesteś zadowolony z jakości obsługi? Auto nie przejechało na czas? Powiadom nas o tym a niezwłocznie rozpoczniemy proces reklamacyjny.
Takie sytuacje zdarzają się u nas bardzo rzadko. Jednak sytuacje na drodze w różnych miastach, bywają nieprzewidywalne. Możesz oczywiście zgłosić nam incydent. Jednak zastrzegamy sobie prawo do kontaktu, tylko w uzasadnionych przypadkach.
Przejdź na dedykowaną podstronę gdzie możesz zgłosić zaginione przedmioty.
Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, a specjalista skontaktuje się z Tobą niezwłocznie. Jakość obsługi klienta jest naszym priorytetem.
Atu Car System sp. z o.o.
al. Krakowska 110/114 bud. B-55 lok.234
02-256 Warszawa
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach:
9:00 – 15:00
Centrala telefoniczna działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu