Najczęściej zadawane pytania

Jestem klientem

W tej sekcji znajdziesz pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów

Jestem kierowcą

W sekcji dla kierowców uzyskach odpowiedź na najczęściej padające pytania

Odpowiedzi na pytania naszych klientów

Zamówienie możesz złożyć telefonicznie pod numerami 227444444 lub 884744884 albo za pomocą naszej aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia z iOS lub Android.

Jak najbardziej ,99% naszych kierowców posiada terminale do przyjmowania płatności kartą. Przy składaniu zamówienia prosimy o poinformowanie dyspozytora o takim zamiarze lub zaznaczenie odpowiedniego wymagania w aplikacji .

Cena kursu jest zależna od wskazania aplikacji kierowcy lub od ceny gwarantowanej podanej przez dyspozytora .Cena liczona przez aplikacje kierowcy opiera się na stawkach podanych w naszym cenniku .

Przyczyn może być kilka :
-Klient podczas trwania przejazdu zażądał zatrzymania się np.w sklepie
-Klient podczas trwania kursu zmienił trasę przejazdu wybraną przez kierowcę .
-Klient podczas trwania przejazdu dodał punkt pośredni na trasie
Przy zamawianiu kursów z cena gwarantowana należy pamiętać ,że obowiązuje ona tylko z punktu A do punktu B i w ramach tej ceny nie ma możliwości wybrania przez klienta innej trasy,dodania punktu pośredniego lub postoju .
W Przypadkach takich jak wyżej opisane kierowca powinien powiadomić pasażera ,że cena może ulec zmianie wtedy cena jest obliczana zgodnie z przebytym dystansem i czasem .
Jeśli nie zaistniały w/w wymienione okoliczności a cena była inna niż podana przez dyspozytora należy zgłosić to na adres biuro@atu-taxi.pl

Jak najbardziej , tylko wtedy jesteśmy sprostać w 100% oczekiwaniom klienta ponieważ w naszej flocie posiadamy auta o różnych pojemnościach bagażnika.

Tak, jednak trzeba zaznaczyć w apliacji opcje „Chcę płacic bezpośrednio kierowcy”.W przeciwnym wypadku mimo płatności gotówką środki z karty i tak zostaną pobrane.
Oczywiście po zgłoszeniu dokonamy zwrotu nadpłaconych środków.

Nie należy się tym przejmować , każdy z naszych kierowców ma możliwość pracowania na aplikacji oraz klasycznego pobierania klientów z postoju. Jeśli zamawiasz auto przez naszą centralę lub aplikacje, zawsze jedziesz po cenie jaką mamy w cenniku.

Prosimy przejść do zakładki „zguby” i zapoznać się z procedurami.

Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres biuro@atu-taxi.pl

Tak, jest to wymagane aby potwierdzić kto jest osobą zamawiającą i aby kierowca mógł się z tobą skontaktować.

Przyczyn może być kilka :
-Należność w stosunku do kierowcy nie została uregulowana
-Z twojego numeru telefonu po raz kolejny zostało zamówione zlecenie a po pojawieniu się kierowcy nikt nie korzystał z usługi .
-klient zachowywał się agresywnie w stosunku do kierowcy

Jak rozwiązać spór
W dwóch pierwszych przypadkach wystarczy uregulowanie należności a twój numer zostanie odblokowany

W innych sytuacjach sprawy rozpatrujemy indywidualnie

Pod koniec przejazdu należy poinformować o tym kierowcę oraz podać numer NIP oraz numer telefonu a który zostanie niezwłocznie wysłany SMS z linkiem do pobrania faktury.

Odpowiedzi na pytania naszych przyszłych kierowców

Nie , mamy do wyboru dwie formy rozliczenia albo abonament albo prowizja od obrotu.

Dokumenty jakie wymagamy to:

-Dowód osobisty

-Dowód rejestracyjny

-Prawo Jazdy

-Licencja (TAXI)

-Legalizacja Taksometru (TAXI)

-Identyfikator (TAXI)

Nie , istnieje możliwość wynajmu aut od nas lub od wypożyczalni.

Twoje zarobki zależą m.in od twojego zaangażowania, liczby poświęconych godzin czy też standardu obsługi klienta

Nie , nie mamy wymogu oklejania aut, jednak oklejenie naszym logo niesie za sobą korzyści w postaci rabatów czy tez nadaniu priorytetów do zleceń.

Tak, nie mamy z tym problemu.

Telefon musi być wyposażony w system operacyjny Android w wersji minimum 4.1

Nie ,Rejestracji kierowcy dokonujemy na miejscu w biurze po skompletowaniu wszystkich dokumentów.

Nie , nie narzucamy liczby godzin .Każdy kierowca sam decyduje ile czasu poświęca na pracę.

System w pierwszej kolejności typuje kierowcę który znajduje się na pierwszym  miejscu kolejki w danej strefie , jeżeli nie znajdzie kierowcy w strefie to szuka kierowcy który znajduje się najbliżej , na samym końcu zlecenie trafia na ogólnodostępną giełdę gdzie rządzi się zasada „kto pierwszy ten lepszy”.

Zależnie od kilku czynników.

Każdy kierowca ma obowiązek podjąć zlecenie ze strefy w której jest , ze strefy ościennej oraz z limitu kilometrów ustawianego samodzielnie .

Jeżeli masz oklejone auto nie powinno być żadnego problemu , jeśli jednak nie zdecydowałeś się na okleiny otrzymasz od nas logotyp do włożenia za szybę pojazdu.

Tak , każdy z naszych kierowców ma taki obowiązek. Jeżeli nie dysponujesz własnym terminalem, zawsze możesz wynająć go od nas.