Pandemia koronawirusa krzyżuje plany wielu firm. Bez względu na branżę, odczuwają spadek liczby Klientów, zleceń, zamówień. Nie inaczej jest w branży taksówkarskiej. Zmniejszona liczba zamówień wynika nie tylko z faktu, że znacznie ograniczamy przemieszczanie się w przestrzeni publicznej, ale także z obaw związanych z koniecznością wejścia do obcego pojazdu. To przecież małe zamknięte pomieszczenie, w którym stale przebywa kierowca, mający kontakt z wieloma osobami, o których stanie zdrowie nic nie wiemy.
Te obawy są zupełnie zrozumiałe. Przecież z perspektywy taksówkarza sprawa bezpieczeństwa wygląda dokładnie tak samo: każdy wsiadający do pojazdu Klient to potencjalne ryzyko zakażenia. Dlatego pracownicy korporacji taksówkarskich dokładają wszelkich starań, żeby oni sami oraz ich Klienci czuli się maksymalnie bezpiecznie i pewnie w niebezpiecznych i niepewnych czasach.
Podsumowując: zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby przewozu taksówkami ATU TAXI były realizowane w najwyższym standardzie i przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa, a w obecnych czasach dodatkowo robimy wszystko, żeby bezpieczna taksówka dowiozła każdego z naszych Klientów tam, dokąd zmierza, a podróż nie stała się dla niego źródłem obaw o własne zdrowie.
Teraz, mając na uwadze wysoki reżim sanitarny, Klienci mogą także zamówić auto z przesłoną zabezpieczającą. Wystarczy, że powiadomi się o tym dyspozytora podczas składania zamówienia. Taksówkarze a także nasi specjalnie zatrudnieni współpracownicy dezynfekują pojazd po każdym kursie. Jeśli więc i taksówkarz, i jego klienci zachowają się zgodnie z procedurami – dystans, dezynfekcja, maseczki – ryzyko zakażenia koronawirusem nie jest wyższe, niż w innych codziennych sytuacjach.
Bez względu jednak na wszelkie starania korporacji taksówkarskich, branża mocno odczuwa spadek liczby Klientów. Dlatego na wszelkie sposoby staramy się zmaksymalizować liczbę zleceń dla naszych kierowców. Wszak lepiej wykonywać niestandardowe usługi, niż oczekiwać na wezwanie klienta, które może po prostu nie nadejść.
ATU TAXI oferuje więc usługę zrobienia zakupów lub szybkiego kuriera miejskiego, w sytuacji, gdy klienci sami nie chcą wychodzić z domu z obawy o własne zdrowie. Wychodząc na przeciw potrzebom mieszkańców Warszawy pomagamy w przeprowadzkach, świadczymy usługi awaryjnego uruchamiania pojazdów a także umożliwiamy przewóz zwierząt.
Nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jak rozwijać się będzie sytuacja pandemiczna i jakie jeszcze trudności pojawią się w branży taksówkarskiej, ale zakładamy, że w każdej chwili mogą pojawić się jeszcze inne niestandardowe zlecania, które z uwagi na walory naszego taboru oraz doświadczenie taksówkarzy będziemy w stanie realizować. Jak na profesjonalną firmę przystało, jesteśmy bardzo elastyczni i otwarci na potrzeby Klienta.
Preferujemy płatność przez aplikację – klienci otrzymują wtedy rabat – albo kartą. Jeśli podróżujesz z nami w ramach obowiązków służbowych, oferuje rozwiania bezgotówkowe w postaci voucherów pre paid lub post paid. Płatność kartą w taksówce, to w obecnych czasach najrozsądniejsza forma płatności.
Wielu naszych Klientów nie ma możliwości pracować zdalnie i co dnia zmuszeni są do załatwiania spraw związanych ze swoją działalnością zawodową w różnych punktach Warszawy. Nasze bezpieczne taksówki są do ich dyspozycji. Nasi kierowcy doskonale znają topografię miasta, wygodne skróty i objazdy pomagające ominąć korki. Wiemy, że w reżimie sanitarnym trzeba realizować kurs jak najszybciej, bo na wolnym powietrzu ryzyko zakażenia koronawirusem jest mniejsze, niż w zamkniętym samochodzie – nawet jeśli ma on przegrodę.
Bezpieczna jazda taksówkami po mieście jest możliwa. COVID-19 pomieszał szyki wszystkim osobom świadczącym usługi przewozowe, ale przy rozsądnej polityce sanitarnej można próbować odrabiać straty. ATU TAXI jest do tego doskonale przygotowane. Bez problemu dopasowujemy się do indywidualnych potrzeb Klienta oraz do przepisów sanitarnych, gwarantujących bezpieczeństwo kierowców i pasażerów.
Atu Car System sp. z o.o.
al. Krakowska 110/114 bud. B-55 lok.234
02-256 Warszawa
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach:
9:00 – 15:00
Centrala telefoniczna działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu