Reklamacje

Coś poszło nie tak?

Nie jesteś zadowolony z jakości obsługi? Auto nie przejechało na czas? Powiadom nas o tym a niezwłocznie rozpoczniemy proces reklamacyjny.

Auto nie przyjechało na czas?

Takie sytuacje zdarzają się u nas bardzo rzadko. Jednak sytuacje na drodze w różnych miastach, bywają nieprzewidywalne. Możesz oczywiście zgłosić nam incydent. Jednak zastrzegamy sobie prawo do kontaktu, tylko w uzasadnionych przypadkach.

Zguba w aucie?

Przejdź na dedykowaną podstronę gdzie możesz zgłosić zaginione przedmioty. 

Reklamacja

Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, a specjalista skontaktuje się z Tobą niezwłocznie. Jakość obsługi klienta jest naszym priorytetem. 

Wypełnij formularz reklamacyjny

* ID zlecenia otrzymałeś w wiadomości po zamówieniu przejazdu.

Firma Atu Car System zastrzega sobie prawo do nie rozpatrzenia reklamacji w przypadku braku zgłoszonego pliku z paragonem za przejazd. Brak numeru ID może uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

centrala@atu-taxi.pl