W tej sekcji znajdziesz pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów
W sekcji dla kierowców uzyskach odpowiedź na najczęściej padające pytania
Zamówienie możesz złożyć telefonicznie pod numerami 227444444 lub 884744884 albo za pomocą naszej aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia z iOS lub Android.
Jak najbardziej ,99% naszych kierowców posiada terminale do przyjmowania płatności kartą. Przy składaniu zamówienia prosimy o poinformowanie dyspozytora o takim zamiarze lub zaznaczenie odpowiedniego wymagania w aplikacji .
Cena kursu jest zależna od wskazania aplikacji kierowcy lub od ceny gwarantowanej podanej przez dyspozytora .Cena liczona przez aplikacje kierowcy opiera się na stawkach podanych w naszym cenniku .
Przyczyn może być kilka :
-Klient podczas trwania przejazdu zażądał zatrzymania się np.w sklepie
-Klient podczas trwania kursu zmienił trasę przejazdu wybraną przez kierowcę .
-Klient podczas trwania przejazdu dodał punkt pośredni na trasie
Przy zamawianiu kursów z cena gwarantowana należy pamiętać ,że obowiązuje ona tylko z punktu A do punktu B i w ramach tej ceny nie ma możliwości wybrania przez klienta innej trasy,dodania punktu pośredniego lub postoju .
W Przypadkach takich jak wyżej opisane kierowca powinien powiadomić pasażera ,że cena może ulec zmianie wtedy cena jest obliczana zgodnie z przebytym dystansem i czasem .
Jeśli nie zaistniały w/w wymienione okoliczności a cena była inna niż podana przez dyspozytora należy zgłosić to na adres biuro@atu-taxi.pl
Jak najbardziej , tylko wtedy jesteśmy sprostać w 100% oczekiwaniom klienta ponieważ w naszej flocie posiadamy auta o różnych pojemnościach bagażnika.
Tak, jednak trzeba zaznaczyć w apliacji opcje „Chcę płacic bezpośrednio kierowcy”.W przeciwnym wypadku mimo płatności gotówką środki z karty i tak zostaną pobrane.
Oczywiście po zgłoszeniu dokonamy zwrotu nadpłaconych środków.
Nie należy się tym przejmować , każdy z naszych kierowców ma możliwość pracowania na aplikacji oraz klasycznego pobierania klientów z postoju. Jeśli zamawiasz auto przez naszą centralę lub aplikacje, zawsze jedziesz po cenie jaką mamy w cenniku.
Prosimy przejść do zakładki „zguby” i zapoznać się z procedurami.
Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres biuro@atu-taxi.pl
Tak, jest to wymagane aby potwierdzić kto jest osobą zamawiającą i aby kierowca mógł się z tobą skontaktować.
Przyczyn może być kilka :
-Należność w stosunku do kierowcy nie została uregulowana
-Z twojego numeru telefonu po raz kolejny zostało zamówione zlecenie a po pojawieniu się kierowcy nikt nie korzystał z usługi .
-klient zachowywał się agresywnie w stosunku do kierowcy
Jak rozwiązać spór
W dwóch pierwszych przypadkach wystarczy uregulowanie należności a twój numer zostanie odblokowany
W innych sytuacjach sprawy rozpatrujemy indywidualnie
Pod koniec przejazdu należy poinformować o tym kierowcę oraz podać numer NIP oraz numer telefonu a który zostanie niezwłocznie wysłany SMS z linkiem do pobrania faktury.
Nie , mamy do wyboru dwie formy rozliczenia albo abonament albo prowizja od obrotu.
Dokumenty jakie wymagamy to:
-Dowód osobisty
-Dowód rejestracyjny
-Prawo Jazdy
-Licencja (TAXI)
-Legalizacja Taksometru (TAXI)
-Identyfikator (TAXI)
Nie , istnieje możliwość wynajmu aut od nas lub od wypożyczalni.
Twoje zarobki zależą m.in od twojego zaangażowania, liczby poświęconych godzin czy też standardu obsługi klienta
Nie , nie mamy wymogu oklejania aut, jednak oklejenie naszym logo niesie za sobą korzyści w postaci rabatów czy tez nadaniu priorytetów do zleceń.
Tak, nie mamy z tym problemu.
Telefon musi być wyposażony w system operacyjny Android w wersji minimum 4.1
Tak ,Rejestracji kierowcy dokonujemy na miejscu w biurze po skompletowaniu wszystkich dokumentów lub zdalnie za pomocą formularza.
Nie , nie narzucamy liczby godzin .Każdy kierowca sam decyduje ile czasu poświęca na pracę.
System w pierwszej kolejności typuje kierowcę który znajduje się na pierwszym miejscu kolejki w danej strefie , jeżeli nie znajdzie kierowcy w strefie to szuka kierowcy który znajduje się najbliżej , na samym końcu zlecenie trafia na ogólnodostępną giełdę gdzie rządzi się zasada „kto pierwszy ten lepszy”.
Zależnie od kilku czynników.
Każdy kierowca ma obowiązek podjąć zlecenie ze strefy w której jest , ze strefy ościennej oraz z limitu kilometrów ustawianego samodzielnie .
Jeżeli masz oklejone auto nie powinno być żadnego problemu , jeśli jednak nie zdecydowałeś się na okleiny otrzymasz od nas logotyp do włożenia za szybę pojazdu.
Tak , każdy z naszych kierowców ma taki obowiązek. Jeżeli nie dysponujesz własnym terminalem, zawsze możesz wynająć go od nas.
Atu Car System sp. z o.o.
al. Krakowska 110/114 bud. B-55 lok.234
02-256 Warszawa
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach:
9:00 – 15:00
Centrala telefoniczna działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu